2012-07-22

Böcker jag lånat och läst

Jag har en tendens att låna många böcker åt gången.

Förra omgången har jag lånat:

  • Din katts beteende, av Susanne Hellman Hollström (halvläst)
  • 101 goda råd, Hur man tar hand om en katt (läst)
  • Kattägarens handbok, av Ulla Barvefjord (halvläst)
  • Matens pris, av Malin Olofsson och Daniel Öhman (läst)
  • Det politiska djuret, av Richard D. Ryder (läst)
  • Djurens frigörelse, av Peter Singer (läst - och det är en väldigt bra och läsvärd bok!)
  • Qigong för hälsa, kropp & själ, av Marianne Telford (bläddrat igenom)
  • Taichi för hälsa, kropp & själ, av Marianne Telford (inte läst)
Den här omgången har jag lånat:
  • Jag leder hjärna, Varför det blir som det blir och hur det blir som du vill, av Maria Engström-Eriksson (börjat läsa)
  • Fibromyalgi, Kronisk värk och trötthet, av Mirjam Tapper (läst ut 29 juli)
  • Stå upp, sitt ner, gå vidare, av Eva Helmersson (läst ut 8 aug)
  • Hjärnkoll på maten, av Martin Ingvar och Gunilla Eldh
  • Maten som stärker din hälsa, av Charlotte Erlanson-Albertsson
  • Hjärnkoll på Värk och smärta, av Martin Ingvar och Gunilla Eldh (läst ut 27 juli)
Dessutom läser jag en bok hemma just nu som heter Healing Back Pain, The Mind-body Connection, av John E. Sarno.

När man vill så mycket olika saker på en gång är det lätt att man gör lite av varje. =)

För övrigt vill jag tacka för att biblioteken finns! De är så bra! Och viktiga också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar